Ads by Google X

القائمة الرئيسية

الصفحات

رواية عشقها الأسد 2 - الفصل الرابع

   رواية عشقها الأسد الجزء الثاني 2 الفصل الرابع 4

رواية عشقها الأسد 2 الفصل الرابع 4

في صباح يوم جديد

في بيت اسد
علي :: بابا اسد بابا اسد
اسد نزل لمستواه وبحزن :: نعم يا حبيبي
علي :: هو انا وحس
(هو انا وحش )
اسد :: لا انت عسل بس ليه بتقول كده
علي بزعل طفولي :: علسان كنت بكلم طنط يالا و فضلت تعيط لما كنت في المثتشقي
(علشان كنت بكلم طنط يارا وفضلت تعيط في المستشفى)
اسد بحزن :: لا يا حبيبي طنط يارا تعبانه وهي بتحبك واول اما تخرج من المستشفى هتجيب ليك لعب كتير اوي وابتسم ايه رايك يا بطل نروح لطنط يارا
علي بفرحه :: هيييييييييييييييه ماثي ماثي
(ماشي ماشي)

في المستشفى

يارا نايمه علي السرير ورافضه الاكل والشرب ونادر بيحاول معاها تاكل
نادر :: يلا يا حببتي كلي علشان خاطري
يارا بجمود :: اسد فين
نادر عيونه اتغيرت للغضب :: مش هنا وعايزه منه ايه
يارا بنفس الجمود :: لما يجي دخله
نادر :: مستحييييييل
احمد :: سيبها براحتها يا نادر
نادر:: اوووووف اما نشوف اخرتها وفجاءه الباب فتح ودخل علي وهو بيضحك وفي أيده شيكولاته
علي بيجري علي يارا :: طنط يالا طنط يالا
(طنط يارا طنط يارا ) بيجري عليها يبوسها
يارا مش بتعامله كويس وودت وشها الناحيه التانيه
علي :: طنط يالا انتي زعلانه مني انا اثف مث هزعلك تاني وخدي الثكولاته دي علثان مث تثعلي
(طنط يارا انتي زعلانه مني انا اسف مش تزعلي تاني وخدي الشكولاته دي علشان مش تزعلي )
يارا بدموع وبصت لاسد :: انا مش زعلانه منك يا حبيبي انا زعلانه من بابا
علي بغضب راح لاسد وبيضربه بايده في بطنه علشان مش طايل :: انت مثعل طنط يالا ليه ها
(انت مزعل طنط يارا ليه ها )
يارا بتضحك :: هههههههههههه خلاص يا علي انا هحاسب بابا ممكن تخرج مع عمو نادر
علي بيبص علي اسد بغضب وبعدين بص ليارا :: لو ثعلك اندهي عليا علثان اضربه
(لو زعللك اندهي عليا علشان اضربه )
نادر مستغرب من كلام عيل ذي ده
نادر :: يلا يا بطل احنا نخرج وبعدين بص لاحمد يلا يا احمد
اسد بيقرب من يارا :: يارا والله انا اسف بصي انا ماكنتش اعرف انها حامل لما طلقتها وقولت صفحه واتقفلت وبعدين دي اكيد حد زقها عليا يعني ايه الي خلاها تصبر السنين دي كلها
يارا بجمود :: اتجوزتها ليه
اسد :: بصي دي كانت سكرتيره واحد من اعدائي فعلشان اخسره الصفقه كان لازم اتجوزها علشان اعرف كل المعلومات وانا علشان مش بحب الحرام اتجوزتها وبعدين بفتره شهرين طلقتها وماكنتش حامل والله بس التحليل اثبت انه ابني واكيد هي جايه علشان تخرب علاقتنا متديش ليها الفرصه دي
يارا :: هتعمل معاها ايه
اسد :: هجبلها شقه تعقد فيها هي وعلي
يارا بسرعه :: لا علي هيقعد معانا في الفيلا
اسد :: مش هترضي تسيبه
يارا :: خلاص تبقي تعقد معانا بس علي مش يمشي
اسد :: طيب بس مسامحني
يارا :: لا بس هفضل في البيت علشان مش الي اسمها برميل دي تفتكر أنها بوظت حياتي
اسد باستغراب :: برميل اسمها نرمين
يارا :: لا اسمها برميل
اسد عرف انها متغاظه :: هههههههههههه ماشي ماشي
يارا بزعيق :: اسد اطلع بره
اسد :: طب يلا انا سألت الدكتور قبل ما اجي قالي ينفع تروحي
يارا :: طيب
اسد :: اومال كرم فين
يارا :: قال عنده حاجه مهمه هيخلصها ويجي
اسد :: احسن بردو
يارا ابتسمت بخفوت علي اسد

في مكان ما في الصعيد
ثريا::بت يا زينب
الدادة زينب::ايوة يا ست هانم
ثريا::چهزي الوكل بسرعة زمان سيدك ذياد چاي من امريكا همي يلا يا بت
زينب/أوامرك ياست هانم
وهي بتتكلم في حد جه من وراها وخضها
ذياد::هههههههههه ذياد جه اهو
ثريا::ولدي نور عيني حمد اللة علي سلامتك يا ولدي
زياد وهو يقبل يدها::الله يسلمك يا ست الكل
ثريا:: بجيت تتكلم زي المصراوية
ذياد::لو عايزة ممكن اقلب صعيدي كمان
ثريا::الا جولي يا ولدي عرفت اللي حوصل لبت عمك
ذياد::يارا مالها
ثريا::يا حبت عيني سجطت امبارح بس نحمد ربنا هترچع مع چوزها تاني ... اي رأيك يا ولدي نروح نطمنو عليها
ذياد::طيب إن شاء اللة بس هطلع اغير هدومي وانزل علي طول لاني هموت من الجوع
ثريا/براحتك يا ولدي

في فيلا اسد
نرمين :: بقوللك رجعت معاه
الشخص :: ببقي لازم انفذ الحل التاني
نرمين:: حل ايه ده
الشخص :: مالكيش دعوه
نرمين :: طيب انا عايزه اسد ليا سامع يا
الشخص مقاطع ليها :: ماشي أن شاء الله
علي بيلعب في الجنينه
ويارا واقفه معاه واسد كمان بس بيتكلم في الفون ونرمين خلصت فونها من ساعه وخرجت هي كمان وبتبص ليارا بغل وغيظ
علي بيجري علي يارا بالكوره
طنط يالا طنط يالا
يارا :: نعم يا حبيبي
علي:: تعالي نعمل لبابا اسد عو
يارا :: عو
علي بيهز رأسه بنعم
يارا :: امممم ايه رايك تروح انت لوحدك علشان انا زعلانه من بابا
علي بيشدها :: لا يلا تعالي معايا وصلوا عند اسد
علي بصوت واطي:: شيليني يلا علشان اقول عو
يارا بضحك :: هههههههههههه حاضر
في البيت المقابل لاسد هناك شخص واقف ومعه قناصه وبيحرك القناصه لقتل اسد
اسد بيتكلم في الفون :: تمام الورق يكون عندي
يارا شايله علي وبتقرب منه ناحيه اسد وفجاءه صوت ضرب الرصاصه وعلي ويارا واقعين في الارض ولارض مليانه دم
اسد بص حوله بصدمه وبص علي الأرض
نرمين واقفه مشلوله من الصدمه
اسد بزعيق ونزل علي الأرض :: ياراااا.. يتبع الفصل الخامس أضغط هنا
reaction:

تعليقات